Betingelser og vilkår

Købsbetingelser og vilkår

1 BETALING:

1.1 Ved køb af ydelse fra Dansk Webdesigner, skal der betales 50% af opstarts prisen for den ydelse der købes. De 50% dækker eventuelle opstarts omkostninger herunder; køb af domæne, webhotel og SSL certifikat, hvis det ønskes.

1.2 På Dansk Webdesigners Prisberegner, hvor det er muligt at tilkøbe sig en af de ydelser, som Dansk Webdesigner tilbyder, kan der betales med, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. OBS. Der betales kun de 50% der er nævnt i 1.1

1.3 Dansk Webdesigner tilbyder også faktura betaling, hvor er tilsendes en faktura, som skal betales senest 5 dage efter produktet er modtaget.

1.3.1 Overskrides betalingsfristen pålægges der et rykker gebyr på 100kr pr udsendte rykker.

Rykker opgøres således:
Rykker 1. 100kr   Rykker 2. 100kr   Rykker 3. 100kr og evt. inkasso varsel.

1.4 Ved mdr. betalings ydelse tilsendes der en faktura, 1 hverdag i mdr. fakturaen skal senest betales 10 hverdage efter faktura er modtaget.

1.4.1 Overskrides betalingsfristen pålægges der et rykker gebyr på 100kr pr udsendte rykker.

Rykker opgøres således:
Rykker 1. 100kr   Rykker 2.   100kr Rykker 3.  100kr og evt. inkasso varsel. 1.5 Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er ekskl moms. OBS der kræves moms på opkrævningen.

1.6 Dansk Webdesigner bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. (certifikat på dette kan vises) Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

2 KØBSBETINGELSER:

2.1 Ved køb af hjemmeside hos Dansk Webdesigner acceptere køber at der skal betales 50% af opstarts prisen for den ydelse der købes. De 50% dækker eventuelle opstarts omkostninger herunder; køb af domæne, webhotel og SSL certifikat, hvis det ønskes.

2.2 Webshops købsbetingelser:

2.2.1 *Ved køb af webshop skal køber selv stå for opdatering af webshoppen. Medmindre køber har behov for at Dansk Webdesigner står for dette.

Såfremt køber ønsker at Dansk Webdesigner skal sørge for opdatering af webshoppen er der en min. betaling på 89-199,- pr. mdr. alt efter, hvor meget opdatering der skal til. OBS den konkrete pris aftales skriftligt med køber og der udarbejdes en ydelses kontrakt

2.2.2 **For at have en hjemmeside/webshop online, kræves det at der at der tilkøbes et domæne (hjemmeside adresse) og webhotel (online server)

I Dansk Webdesigners priser er der ikke inkluderet domæne, eller webhotellet, det er noget der skal du selv som kunde skal sørger for, vi kan modbetaling selvfølelig udføre opgaven

  • OBSWebhotel er en mdr. ydelse.
  • Dansk Webdesigner anbefaler at køber bruger Meebox webhotel, som Dansk Webdesigner bruger.

2.2.3 Ved køb af hjemmeside fra Dansk Webdesigner, accepterer køber at Dansk Webdesigner, må reklamere for “MADE BY Dansk Webdesigner”, på et aftalt sted på den leverede hjemmeside.

2.3.3 Ved køb af hjemmeside fra Dansk Webdesigner, accepterer køber at Dansk Webdesigner, må reklamere for “MADE BY Dansk Webdesigner”, på et aftalt sted på den leverede hjemmeside. Er der tale om et rabat tilbud, kræves det at det mindst står der i 6 mdr. Ellers kan Dansk Webdesigner kræve det fulde beløb ved fjernelse af vores link før de 6 mdr. Køberen acceptere denne aftale ved købet start

2.4 købsbetingelser service aftale.:

2.4.1 **Ved en professionel opdaterings løsning, står Dansk Webdesigner for vedligeholdelse og opdatering af hjemmeside (webshop, hvis det ønskes).

Der vil være en min. betaling på 89- 199,- pr. mdr. alt efter, hvor meget opdatering og vedligeholdelse der skal til. OBS den konkrete pris aftales skriftligt med køber.

2.4.2 *For at have en hjemmeside/webshop online, kræves det at der at der tilkøbes et domæne (hjemmeside adresse) og webhotel (online server)

I Dansk Webdesigners priser er der ikke inkluderet domæne, eller webhotellet, det er noget der skal du selv som kunde skal sørger for, vi kan modbetaling selvfølelig udføre opgaven

OBS Webhotel er en mdr. ydelse.

Dansk Webdesigner anbefaler at køber bruger Meebox webhotel, som Dansk Webdesigner bruger.

2.4.3 Ved køb af SLL, tilkøbes der et SSL Comodo positive certifikat, som er en tjeneste der beskytter din hjemmeside. Se mere Her

2.4.4 Ved køb af hjemmeside løsning fra Dansk Webdesigner, gøres der opmærksom på at Dansk Webdesigner under ingen omstændigheder, må redigere eller tilgå købers hjemmeside/webhotel, uden købers accept. Derudover erklærer Dansk Webdesigner at der kun ændres/tilgåes hjemmesiden såfremt der ligger skriftelig besked om dette. Men købers underskrift, og oplysninger omkring, hvad der præcist skal ændres.

2.4.5 Ved køb af hjemmeside fra Dansk Webdesigner, accepterer køber at Dansk Webdesigner, må reklamere for “MADE BY Dansk Webdesigner”, på et aftalt sted på den leverede hjemmeside.

3 LEVERING:

3.1 Dansk Webdesigner leverer efter aftale den ønskede hjemmeside, leveringstid kan variere alt efter, hvor stor hjemmesiden ønskes.

3.2 Leveringstiden er 14 dage til 30 dage. EFTER Dansk Webdesigner har fået alle relevante oplysninger og ønsker til hjemmesiden.

4 Reklamationsret:

4.1 Der ydes ikke reklamationsret idet at den ønskede hjemmeside er programmeret specielt til køber og køber selv bestemmer udseende og oplysninger på hjemmesiden.

5 Fortrydelsesret:

5.1 ved fortrydelse inden for 14 dage, kan Dansk Webdesigner opkræve yderligere 50% af prisen, til at dække tabt arbejdsfortjeneste.

5.2 Du har 14 dages fortrydelsesfrist, når du bestiller en ydelse. Fristen løber fra den dag, aftalen blev indgået og underskrevet, eller den dag bestilling er gået igennem vores prisberegner. Hvis du ønsker at få ydelsen leveret før fristen udløber, kan du give dit samtykke til, at leveringen begyndes, og at fristen stopper, når ydelsen er fuldt leveret.

5.3 Når du bestiller en tjenesteydelse på nettet, må du enten vente 14 dage på at få den leveret – til fortrydelsesfristen er udløbet – eller du kan give dit udtrykkelige samtykke til, at den erhvervsdrivende kan gå i gang med at levere ydelsen, og at fortrydelsesfristen ophører, når ydelsen er leveret.

  • I praksis betyder det, at din fortrydelsesfrist først slutter, når ydelsen er fuldt leveret. Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens arbejdet eller leveringen står på.

5.4 Hvis du alligevel fortryder

  • Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at den erhvervsdrivende kan opkræve en rimelig betaling, for det arbejde, der allerede er leveret.
  • I denne situation kan den erhvervsdrivende kun opkræve betaling for det allerede leverede, hvis du er blevet oplyst om din fortrydelsesret, og at du skal betale, hvis du fortryder undervejs i leveringen.

Abonnements vilkår

Følgende vilkår gælder ved oprettelse af B2B abonnements betaling af hjemmeside

B2B – abonnements betalings vilkår

Generelle vilkår for abonnements/afbetalings løsning hos Dansk Webdesigner

1.1 Når der bestilles en abonnements/afbetalings løsning hos Dansk Webdesigner, så oprettes Webhotel, Domæne under Dansk Webdesigner, webhotel. Således at vi kan har den FULDE adgang og rådighed over webhotellet. Dvs, at såfremt vores abonnements/afbetalings aftale misligholdes, har vi den fulde ret til at nedlægge deres valgte webløsning hos os. Dette er vores garanti for at vores abonnements/afbetalings aftale bliver overholdt.

1.2 Webhotellet bliver bestilt i kundens navn, og vil blive overdraget til kunden. Når den fulde betaling er sket.

  1. Betaling

2.1 På Dansk Webdesigner webshop, hvor det er muligt at tilkøbe sig en af de ydelser, som Dansk Webdesigner tilbyder, kan der betales med, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB.

2.2 Dansk Webdesigner tilbyder abonnement/afbetalingsløsning som består af afbetaling af den valgte webløsning. Der kan betales over 3, 6 eller 12 rater (3, 6 eller 12 måneder). Ved køb af hjemmeside på afbetaling/abonnements betaling, kræves det at den ønskede løsning købes via vores webshop (https://www.dansk-webdesinger.dk/).

Betalingsmetode:

2.3 Betalingskort

2.3.1 Når der bestilles et abonnement/afbetalingsløsning via vores hjemmeside, og der bruges et betalingskort til at gennemføre betalingen, så bliver beløbet trukket for det enkelte produkt, eller hver måned, automatisk, via det valgte betalingskort der er brugt, ved oprettelsen. OBS der bliver kun fortaget/trukket betalinger for det antal måneder der er valgt som betalingsløsning.

2.3.2 Såfremt at betalingen mislykkedes, så prøver Paypal (vores betalings gateway), at fortage betalingen på ny, op til 5 gange over 10 dage. Forsøg på automatisk trækning

  • 12 timer efter oprindelige betalingsforsøg
  • 12 timer efterførste forsøg nævnt i 2.a
  • 2 dage efterandet forsøg nævnt i 2.b
  • 3 dage eftertredje forsøg nævnt i 2.c
  • 4 dage efterfjerde forsøg nævnt i 2.d

2.3.3 Efter 10 dages forsøg med automatisk trækning, sættes abonnementet/afbetalingsaftalen i bero, og der vil blive pålagt et rykkergebyr. Der kan pålægges op til 3 rykkergebyrer med 10 dages mellemrum.

Rykker opgøres således: Rykker 1. 100kr Rykker 2. 100kr Rykker 3. 100kr og evt. inkasso varsel.

2.3.4 Såfremt vi stadig ikke er i stand, til at indhente betalingen, så bliver abonnementet/afbetalingsaftalen opsagt, og i værste tilfælde, kan vi gå ind og lukke for den tilhørende hjemmeside.

2.4 Bankoverførsel

2.4.1 Når der bestilles et abonnement/afbetalingsløsning via vores hjemmeside, og der betales via bankoverførsel, skal der betales indenfor 12 timer og derefter afventer vi modtagelsen af betalingen i op til 5 Bank dage.

2.4.2 Såfremt vi ikke har modtaget betalingen efter 5 Bank dage, vil vi kontakte dig, for at høre om du har brug for hjælp til at gennemføre betalingen eller evt. tilmelde dig vores automatiske betalings metode via betalingskort.

2.4.3 Er betalingen stadig ikke modtaget efter 10 dage efter købet, vil der blive pålagt et rykkergebyr. Der kan pålægges op til 3 rykkergebyrer med 10 dages mellemrum.

Rykker opgøres således: Rykker 1. 100kr Rykker 2. 100kr Rykker 3. 100kr og evt. inkasso varsel.

  1. Fortrydelse

3.1 Som udgangspunkt yder vi ikke fortrydelsesret på vores produkter/service/abonnement/afbetalings løsninger.

3.2 Dog kan vi i nogle tilfælde. Herunder: fejlbestilling, misbrug eller anden ulovlig aktivitet på købers vegne gå ind og annullere ordren. Vi forudsætter dog at der skal være gyldige beviser for at der er tale om en fejl og det er ikke blot gyldig grund, at man fortryder sit køb.